חיפוש
Close this search box.

יהודה אנטנך ביאדגה ז"ל נורה למוות ע"י שוטרי יס"מ

בסוף השבוע שיהודה ביאדגו ז"ל לוחם גבעתי משוחרר הלום קרב השתולל עם סכין משפחתו התקשרה ל Israel Police – משטרת ישראל העבירה להם את כל המידע הנדרש לגביו וכשפגשו אותו אלה ירו בו למוות כשלא נשקפה כל סכנה לסביבה והיה ניתן לנטרלו באמצעים העומדים לרשותם.

השר לביטחון פנים גלעד ארדן | Gilad Erdan , Israel Police – משטרת ישראל דם ילדינו אינו הפקר!!! השהו את עצמכם מתפקיד והכניסו לכלא את השוטר הרוצח, תקחו אחריות ברשלנותכם גרמתם למותו של עוד נער צעיר.

הרי אין זה פלא אם מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך אומר במפרשות: "טבעי שחושדים בהם יותר"
השר לביטחון פנים גלעד ארדן | Gilad Erdan:
"צריך בדיקה, נחזק את הקשר עם העדה האתיופית" אתם עושים מאיתנו ומעצמכם צחוק.

חיבקתם את השוטרים שהתעללו ביוסף סלאמסה ז"ל, למרות שמח"ש והיוהמ"ש דרשו לתת את הדין! ובכך נתתם לגיטימציה לשוטרים שהם מוגנים, לא משנה מה הם עושים. המשטרה מסמנת אותם על פי צבע עורם, דבר שהופך את דמם של צעירים ממוצא אתיופי להפקר, ידם של המשטרה קלה על ההדק זילות בחיי אדם בצורה שלא נתפסת!

הלב מסרב להאמין יהודה ביאדגו ז"ל תהיה מנוחת נשמתך בגן עדן.
אגודת יהודי אתיופיה מחזקת את ידם של המשפחה ומשתתפת בצערם. ההלוויה תתקיים היום בשעה 19:00 בערב בבית העלמין בחולון.

**אנו קוראים לכולם לחתום על עצומה ** >>> https://goo.gl/vgvz9g חותמים בכדי להבהיר למשטרת ישראל שיש עניין ציבורי ועד שלא יעמדו השוטרים לדין אמת – לא ננוח ולא נשקוט.

Welcome!

We at the AEJ surveyed hundreds of civic initiatives and then developed a search engine sorted by category, language, region and other helpful areas.

If you require assistance during the war, you will likely discover relevant information and details within AEJ’s system