חיפוש
Close this search box.

האגודה ממשיכה לפעול לקידום מתווה החנינות של הנשיא

לפי כחצי שנה נפגשנו עם המחלקה המשפטית בבית הנשיא ומחלקת החנינות של משרד המשפטים יחד עם הקליניקות באוניברסיטאות והמכללות השונות ונציגי הסניגוריה הציבורית בניסיון לקדם את מתווה החנינות של הנשיא. כבר אז ציינו את הבעיות הקיימות במתווה וביניהן: חוסר בהירות בהנחיות, תיקים המצויים בטיפול המשטרה ולא כלולים במתווה וכן הצורך בגישה אקטיבית מצד הגורמים המטפלים וכל זאת על מנת להגביר את ההיענות והצלחת המתווה.
אנו מברכים על כך שהפרקליטות מצאה לנכון לפעול בהתאם ולנקוט בפניות יזומות מצדה לצעירים עם פוטנציאל למחיקת תיקים, כפי שהתפרסם לאחרונה במקור ראשון. כמובן שיתר הבעיות טרם נפתרו אך זהו בהחלט צעד בכיוון הנכון. האגודה תמשיך לשתף פעולה עם הגורמים הרלוונטיים במטרה לתקן את עיוותי הדין של המערכות. בד בבד האגודה נפגשת עם פעילים מקומיים בשטח על מנת לעדכן אותם בפרטי התהליך ולהבטיח מיצוי זכויות מצד צעירים יוצאי אתיופיה.

אנו קוראים לכל מי שרואה עצמו כמועמד מתאים למחיקת רישום פלילי בהתאם למתווה זה לפנות אלינו דרך האתר או במייל: [email protected]/new ואנו נשמח לסייע.

Welcome!

We at the AEJ surveyed hundreds of civic initiatives and then developed a search engine sorted by category, language, region and other helpful areas.

If you require assistance during the war, you will likely discover relevant information and details within AEJ’s system