חיפוש
Close this search box.

דימיטרי אפרצב מונה לתפקיד מנכ"ל המשרד לקליטת העלייה

מערכת האתר

ביום ראשון ה- 26/4/09 הממשלה אישרה את מינויו של דימיטרי אפרצב לתפקיד מנכ"ל המשרד לקליטת העלייה. אפרצב מחליף את ארז חלפון, מנכ"ל המשרד היוצא שפרש מתפקידו.

חברת הכנסת סופה לנדבר, שמונתה לאחרונה לתפקיד השרה לקליטת העלייה, אמרה כי לתפקיד הניהולי הבכיר ביותר במשרד מונה אדם צעיר ונמרץ בעל ניסיון עשיר בהוראה וחינוך, עשייה ציונית, ניהול ופעילות ציבורית. "לתפקיד מנכ"ל המשרד לקליטת העלייה מונה אדם, אשר הוכיח בעשייתו שבשבילו ערכים כמו עלייה, התיישבות וציונות אינן סיסמאות נטולות תוכן ", אמרה לנדבר והוסיפה כי "מינוי זה יהווה מנוף חשוב בכל הקשור בעשייה למען קליטתם המוצלחת של העולים שבאו בעבר ואשר יבואו אלינו לטובה בעתיד".

אפרצב, בן ה-40, נשוי ואב לארבעה ילדים. הוא תושב רמת הגולן, ובשנה האחרונה כיהן כסגן ראש העיר קצרין. אפצב נולד בבריה"מ, עלה לישראל בשנת 1991. הוא בוגר אוניברסיטת תל אביב. עם תום לימודיו שילב את עבודתו בתור מורה ומחנך עם פעילות ציבורית למען קליטתם של עולים חדשים. כמו כן, תיפקד אפרצב כשליח מצטיין של הסוכנות היהודית באוקראינה.

תאריך יצירה: 26/4/09

Welcome!

We at the AEJ surveyed hundreds of civic initiatives and then developed a search engine sorted by category, language, region and other helpful areas.

If you require assistance during the war, you will likely discover relevant information and details within AEJ’s system