חיפוש
Close this search box.

תפילות הסיגד – לשובו בשלום של החייל החטוף גלעד שליט

מערכת האתר

ביום שני הסתיימו אירועי חג הסיגד, שהחלו השנה באירוע ממלכתי בבית הנשיא וכללו סדרת טקסים ואירועי תרבות בירושלים ובכל רחבי הארץ. כ- 15 אלף מיהודי אתיופיה חגגו היום את חג הסיגד בטיילת בארמון הנציב בירושלים. החג, המסמל את חידוש הברית בין ה' לבין עם ישראל ואת הכמיהה לשוב לציון, עמד השנה בסימן חשבון נפש ציבורי ותפילות החג הוקדשו לשובו בשלום של החייל החטוף גלעד שליט.

בצלאל רז, דודו של גלעד, בירך את הקייסים מעל הבמה, והודה על ייחוד התפילה לשובו בשלום של גלעד. רז עמד לצד הקייסים כאשר הוקראו מזמורי התפילה והודה לקהילת יוצאי אתיופיה על התפילה וההשתתפות במאבק המשפחה.

"מדי שבתות וחגים, בבתי הכנסת שלנו, אנו הקייסים, מקדישים את תפילותינו עבור שובם של השבויים והנעדרים ובראשם – גלעד שליט ורון ארד", אמר הקס סמאי שמעון אליאס, מנהיג רוחני של הקהילה, "שמחנו להיענות לפנייתה של האגודה הישראלית למען יהודי אתיופיה לייחד תפילה פומבית, לשובו בשלום של גלעד שליט ואנו מקווים שבשנה הבאה גלעד ובני משפחתו יחגגו איתנו את חג הסיגד".

"אנו, יוצאי אתיופיה, חשים סולידריות עמוקה עם מצוקתם של בני משפחת שליט, הוסיף אבי מספין, סמנכ"ל האגודה הישראלית למען יהודי אתיופיה, "אין משפחה בקרב יוצאי אתיופיה שילדיהם אינם משרתים ביחידות קרביות בצה"ל, ואנו רגישים לתלאות שעוברת המשפחה. אנו מקווים שתפילותיהם של הקייסים, המנהיגים הרוחניים של יוצאי אתיופיה, ושל הציבור, יענו, ונזכה לראות בשלום את גלעד שליט בינינו".

Welcome!

We at the AEJ surveyed hundreds of civic initiatives and then developed a search engine sorted by category, language, region and other helpful areas.

If you require assistance during the war, you will likely discover relevant information and details within AEJ’s system