שתף קטע נבחר

רצח והתאבדות: דקר את אשתו וקפץ מהחלון

תושבת ירושלים נמצאה במצב אנוש בביתה לאחר שנדקרה על ידי בעלה. מותה נקבע זמן קצר אחר כך. הבעל נמצא במצב קשה לאחר שניסה לשים קץ לחייו בקפיצה מחלון הבית. לאחר כשעה מת מפצעיו

תושבת ירושלים נרצחה היום (יום ו') על ידי בעלה בדירתם בשכונת עיר גנים בעיר. לאחר מכן ניסה הבעל לשים קץ לחייו כשקפץ מחלון דירתם. הוא פונה לבית החולים במצב קשה, שם מת מפצעיו. 

 

האישה נמצאה בדירתם של בני הזוג ברחוב הנורית בירושלים כשהיא במצב אנוש, לאחר שככל הנראה נדקרה על ידי בעלה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לה טיפול ראשוני, אולם לאחר זמן קצר הידרדר מצבה והיא מתה מפצעיה.

 


זירת הרצח בירושלים (צילום: גיל יוחנן)

 

בעלה נמצא מוטל מחוץ לבניין מגוריהם, לאחר שככל הנראה ניסה לשים קץ לחייו בקפיצה מהחלון. הוא פונה לטיפול במצב קשה, ומותו נקבע בבית החולים. במקביל הגיעו לבית הזוג כוחות גדולים של משטרה, שהחלו בחקירת נסיבות המקרה.

 

איליה דובנר, פראמדיק מגן דוד אדום סיפר ל-ynet כי הגיע למקום בעקבות דיווח על אדם שקפץ מגובה של ארבע קומות. "הגענו למקום וראינו את הגבר פצוע קשה. התחלנו לטפל בו ואז הגיעו בני משפחה ושכנים וסיפרו כי יש עוד נפגעת בתוך הבית. עלינו למעלה וראינו אישה שכובה בחדר האמבטיה בתוך שלולית דם. לצערנו קבענו את מותה. את הגבר העברנו במצב קשה לבי החולים הדסה עין כרם", סיפר.

 

ניצב משנה אמנון אלקלעי, מפקד מרחב מוריה, סיפר כי החשד הוא כי הגבר רצח את אשתו והתאבד. "אין לנו עדיין הסבר למעשי הבעל. נכון לעכשיו לא מצאנו מכתב, אבל מצאנו את הכלים שאיתם רצח", אמר. ניצב משנה אלקלעי סיפר כי לבני הזוג שתי ילדות, בנות שש ותשע, שהוצאו מהבית על ידי קרובי משפחה. "עדיין לא ידוע לנו אם היו עדות לאירוע", הוסיף. 

 

לפני כחודש נמצאה גופתה של ג'מרה אנאניי, תושבת חיפה בת 43,  בגן ציבורי ברחוב החשמל בעיר. את הגופה גילו עוברי אורח כשגרונה משוסף - ובנוסף היא נדקרה בבטנה.

למחרת נמצאה גופת בעלה, מולה אנאניי (53) כשהוא תלוי ללא רוח חיים על עץ ברחוב ראש פינה בחיפה.

 

במשטרה מעריכים כי הבעל, אבי ששת הילדים של בני הזוג, התאבד לאחר הרצח. לאחר הרצח התברר כי האישה התלוננה בעבר על אלימות במשפחה, ובמשטרה מעיריכים כי סכסוך בין בני הזוג היה הרקע לאירוע. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האישה נרצחה, הבעל קפץ מהחלון (ארכיון)
צילום: ירון ברנר
זירת האירוע
צילום: גיל יוחנן
מומלצים