חיפוש
Close this search box.

מופע מחול – "אבות ובנים"

ב-12.5.2010, יום ד', בשעה 20:30 , יתקיים במרכז סוזן דלל מופע המחול "אבות ובנים", מאת מיקה יערי. את המופע מעלה להקת "ביתא", בשיתוף הרקדנים צביקה היזקיאס, חני דויד וסנדקה מהרט. כמו כן יועלו מבחר קטעים מרפרטואר הלהקה.

להקת "ביתא" מונה כשמונה רקדנים ממוצא אתיופי בגילאי 20-30, חלקם מדריכים בבית הספר למחול אתיופי. אדם מק'קני ודניאל בנקס מארה"ב הגיעו לישראל לחודשיים כדי לעבוד עם הלהקה. אדם מק'קני היה רקדן בלהקת אלוין איילי ומוריס בז'אר בלוזאן ודניאל בנקס הוא במאי וכוריאוגרף ומהדמויות הבולטות של תיאטרון ללא גבולות.

מיקה יערי היא מיסדת עמותת טספה לקידום אמנויות המחול לנוער וילדים בעדה האתיופית ומאז תחילת 2009 היא סגניתה של רות אשל. מיקה יערי היא מיסדת עמותת טספה לקידום אמנויות המחול לנוער וילדים בעדה האתיופית ומאז תחילת 2009 היא סגניתה של רות אשל.

השנה יימלאו 15 שנה לפועלה של רות אשל עם בני העדה האתיופית. ב- 1995 ייסדה באוניברסיטת חיפה את להקת "אסקסטה" שפעלה שם כעשור. ב- 2005 ייסדה את להקת "ביתא" (בית באמהרית) במטרה להקים מסגרת ליצירה מחולית בהשראת תרבות העדה האתיופית ולהעניק בית לרקדנים השואפים להתפתח כרקדנים ויוצרים.

בתכנית בטלוויזיה הלאומית האתיופית, שהוקדשה לסיור הלהקה באתיופיה, נאמר ש"להקת 'ביתא' היא הניסיון המוצלח ביותר ליצירת מחול אתיופי עכשווי שנעשה עד כה."

יום רביעי 12.5.2010 בשעה 20:30 , מרכז אתני רב תחומי ענבל, מרכז סוזן דלל

נא לאשר את בואכם עד יום ראשון 9.5 למיקה יערי – פלאפון 0525238410 או [email protected] או לרות אשל [email protected]

Welcome!

We at the AEJ surveyed hundreds of civic initiatives and then developed a search engine sorted by category, language, region and other helpful areas.

If you require assistance during the war, you will likely discover relevant information and details within AEJ’s system